Često postavljana pitanja (FAQ)
Smještaj
Da, to je moguće;
- krevet za jednu osobu; 20,00 € po kompletu.
- krevet za 2 osobe; 27,50 € po kompletu.
Rezervaciju posteljine možete napraviti u procesu rezervacije.
Da to je moguće;
- krevet za jednu osobu; 20,00 € po kompletu.
- krevet za 2 osobe; 27,50 € po kompletu.
Rezervaciju posteljine možete napraviti u procesu rezervacije.
Da, i to je moguće;
- 2 x mala ručnika; 12,50 € po paketu.
- 2 x velika ručnika za kupanje; 20,00 € po paketu.
Potrebu možete naznačiti u procesu rezervacije.
Da, kućni ljubimci su dopušteni u bungalov šatorima. Trošak iznosi 14,- € dnevno.
Kućni ljubimci nisu dopušteni u safari šatorima i mobilnim kućicama.
Potrebu možete naznačiti u procesu rezervacije.
Važno: određene pasmine pasa nisu dopuštene u kampu Lanterna. U prilogu pogledajte pasmine pasa koje nisu dobrodošle u kamp Lanterna.
Da, postoji dječji krevetić i visoka stolica za iznajmljivanje. Troškovi (zajedno) su 4,- € dnevno.
Važno: morate ponijeti vlastitu posteljinu i prekrivače.
Potrebu možete naznačiti u procesu rezervacije.
Završno čišćenje morate obaviti sami. Ako želite da to rade naši zaposlenici, možete odabrati i tu opciju. Čišćenje naplaćujemo:
- bungalov šator 55,- €
- safari šator 60,- €
Potrebu možete naznačiti u procesu rezervacije.
Plaćanja
Da, po dolasku; To ide putem obrasca za garanciju. S tim izdajete autorizaciju na najviše 100 eura.
Odobrenje će biti povučeno od polaska i nakon provjere (i odobrenja) našeg menadžera.
Za rezervacije izvršene do 1. ožujka 2025. godine:
* Vaš depozit prilikom rezervacije iznosi samo 10% (plaća se u roku od 7 dana od rezervacije).
* Morate platiti samo preostali depozit (20%) 100 dana prije dolaska.
* Preostali iznos potrebno je platiti 50 dana prije dolaska.
* Važno: rezervacije unutar 50 dana prije polaska moraju se platiti odjednom.
Za rezervacije izvršene nakon 1. ožujka 2025:
* Depozit (20%) mora se izvršiti u roku od 14 dana nakon datuma rezervacije.
* Preostali iznos potrebno je platiti 50 dana prije dolaska.
* Važno: rezervacije unutar 50 dana prije polaska moraju se platiti odjednom.
Nažalost, možda ćete morati otkazati rezervaciju zbog nepredviđenih okolnosti.
Za to naplaćujemo troškove.
* Za otkazivanje do 50 dana prije dolaska, neće se naplaćivati troškovi (bez troškova rezervacije i/ili osiguranja).
* Za otkazivanje rezervacije između 50 i 28 dana prije dolaska naplatit će se 60% iznosa putovanja.
* Za otkazivanje rezervacije između 27 i 1 dana prije dolaska naplatit će se 90% iznosa putovanja.
* U slučaju otkazivanja na dan dolaska, naplatit će se puni iznos putovanja.
Važno: otkazivanje rezervacije moguće je samo pismenim putem radnim danom između 09.00-17.00.
- Ako ste preko nas sklopili osiguranje za otkaz i razlog otkaza spada u uvjete osiguranja, vodit ćemo vas kroz postupak.
Čim smo primili cijelu uplatu, dobit ćete vaučer i uvodno pismo e-poštom.
Cijene najma uključuju:
- Troškovi kampiranja
- Osobe
- Plin
- Voda
- Struja
- Parking za 1 automobil
- Boravišna pristojba
- Čišćenje (ako je potrebno)
Gotovo svugdje morate platiti boravišnu pristojbu, a ponegdje i ekološku naknadu. Iznos određuju lokalne vlasti. Easyatent uvijek naplaćuje boravišnu pristojbu izravno prilikom rezervacije, tako da ne morate ništa platiti na licu mjesta.
Proces rezervacije
Da, završno čišćenje je obavezno u raznim kampovima/smještajima. To se izračunava u procesu rezervacije.
Tijekom sezone pokretat će se promocije za našu ponudu.
Popusti ili posebne akcije uvijek imaju datum početka i završetka. Ako ste već rezervirali prije početka određene promocije, nemate pravo na povrat novca. Popusti se ne mogu kombinirati, osim
7 = 6, 10 = 8, 14 = 11 i 21 = 15.
Moguće je iznijeti osobne prioritete u potrazi za idealnim smještajem. To možete naznačiti u koraku 3 postupka rezervacije pod "Prioriteti". Uz to nisu povezani troškovi.
Nastojimo što više uzeti u obzir vaše prioritete. Međutim, ne možemo uvijek jamčiti da ćemo uspijeti pronaći baš ono što tražite. Ako rezervirate smještaj ranije, šansa da ćemo poštovati prioritete veća je nego kod rezervacija neposredno prije dolaska.
Naravno da možete kombinirati kampove. Za prilagođene savjete najbolje je kontaktirati nas izravno.
Naši kampovi su uglavnom obiteljski kampovi. Međutim, dobrodošli su i mladi koji putuju sami, a glavni nositelj rezervacije ima 21 godinu i imaju kontakt podatke svojih roditelja. Za iskustvo bez muke, preporučujemo da kontaktirate naš odjel za rezervacije prije rezervacije.
Ukoliko izvršite rezervaciju putem web stranice Easyatent, odmah ćete dobiti potvrdu. Kasnije ćete također primiti e-poštu s podacima za prijavu na "Moj Easyatent". Ovdje možete sigurno izvršiti plaćanja, izvršiti promjene i rezervirati dodatke.
Na kampiranju
Možete se prijaviti od 16 do 21 sat. Ako stignete kasnije, obavijestite nas unaprijed kako bismo to mogli uzeti u obzir. Ako stignete ranije, imajte na umu da još ne možete ući u smještaj. Naravno, možete koristiti sadržaje u kampu. Morate napustiti smještaj najkasnije do 10:00 ujutro prilikom odjave.
Zbog opasnosti od požara, upotreba roštilja na ugljen u kampovima nije uvijek dopuštena. O tome odlučuje uprava kampa. To se može promijeniti tijekom sezone. Dopušten je električni ili plinski roštilj. Mnogi kampovi imaju posebne kamene roštilje (mjesta) sigurne od požara. Ovi su besplatni za korištenje.
Fotografije i tlocrti važni su da biste dobili dobru sliku kampa i izgled i lokaciju smještaja.
Budući da postoji više smještaja iste vrste, mogu postojati razlike u boji ili izgledu.
Budući da se kamp redovito obnavljao i poboljšao, važno je znati da fotografije također ostavljaju dojam o onome što možete očekivati.
Idete li na odmor s električnim ili hibridnim automobilom? Onda dobro isplanirajte svoj odmor, jer je broj punionica u Hrvatskoj još uvijek ograničen.
Nekoliko punionica nalazi se u okolici Umaga, Poreča, Rovinja, Pule i Krka.
Želite li znati gdje možete napuniti svoj automobil? Kliknite ovdje za preglednu kartu. (Napomena: morate se registrirati za detalje o stanicama za punjenje).
Naša je obitelj uvijek u blizini! Naši djelatnici se služe engleskim i njemačkim jezikom.
U ranoj i kasnoj sezoni moguće je da se brojni sadržaji i aktivnosti ne nude u kampovima. U sezoni ih ima više nego dovoljno.
Odmor u kampu, koliko god bio luksuzan i ugodan i dalje ostaje odmor u kampu. Posebno za ljude koji nikada prije nisu kampirali, važno je znati da su naši kampovi uglavnom u potpunosti rezervirani u mjesecima srpnju i kolovozu. Kada su mir i privatnost najvažnije stavke za odmor, savjetujemo vam da izbjegavate ove mjesece. Također u mjesecima svibnju, lipnju i rujnu ima puno sunca i ima mnogo aktivnosti. Odmor u inozemstvu znači i drugačije ljude i običaje, drugačiju kulturu i drugačije norme i vrijednosti. To je nešto što treba uzeti u obzir u svojim očekivanjima.
Da, u svim kampovima postoji besplatan WiFi. To nudi kamp. Easyatent nema utjecaja na kvalitetu signala.
Easyatent nije odgovoran za gubitak i krađu (uključujući novac), štetu na imovini te štetu ili ozljedu za vas i vašeg suputnika, bez obzira na uzrok. Tijekom vašeg boravka odgovorni ste za štetu koju ste vi i/ili vaš pratitelj prouzročili na smještaju za odmor, namještaju i svim predmetima koji pripadaju unajmljenoj nekretnini. Uvijek se pridržavajte pravila korištenja smještaja i svega što dolazi uz smještaj. Pravila kampa sadržana su u Pravilima kampiranja koje svi mogu pogledati na recepciji.
Mnogi opisi kampova i mjesta pokazuju ili opisuju udaljenosti. U tim slučajevima postoji pristupačna cesta koju možete koristiti, od asfaltirane makadamske ceste do asfaltirane ceste. Ove se udaljenosti uvijek mjere pješice. Međutim, nema jamstva da ćete do spomenute lokacije moći doći automobilom, invalidskim kolicima, biciklom ili drugim prijevoznim sredstvom. Štoviše, udaljenost ne govori ništa o prisutnosti rasvjete ili visinskih razlika.
Vlasnici kampa nastoje izvršiti popravke i poboljšanja izvan radnog vremena, ali ponekad se to dogodi tijekom vašeg boravka. Easyatent za to nije odgovoran. Smeće se često skuplja ujutro, što može uzrokovati zagađenje bukom.
Ako nešto nije u redu s vašim smještajem, prvo se obratite dostavljaču kako bismo zajedno pronašli rješenje. Broj telefona kurira nalazi se na vašem voucheru. Ako dostavljač ne ponudi odgovarajuće rješenje, odmah kontaktirajte Easyatent. Neophodno je da budemo obaviješteni o vašim problemima dok ste još u kampu. Uz svoje putne isprave ili u aplikaciji primit ćete upute o tome što učiniti ako se problemi na licu mjesta ne riješe na zadovoljavajući način.
Kamp je često prirodno mjesto gdje površina, pogled, položaj smještaja i/ili količina hlada mogu varirati. Kao rezultat toga, sigurno mogu postojati razlike između različitih mjesta u kampu. Trudimo se maksimalno uvažiti individualne želje u izgledu, ali ne možemo jamčiti da je to uvijek moguće.